I dunno I …„think it’s kind of a shame fedora’s or any kind of hat resembling a fedora has such a gross stigma attached to them now. To the point that if you even so much as find a fedora appealing or DON’T find them gross, you are immediately associated with that stigma and reduced to those “fedora wearing scum.”

yeah there are shitty people that wear fedora’s. But now it’s gotten to the point you are shitty if you WEAR a fedora, not the other way around. Thaaattss kind of a little messed up to me??????

to be honest I think it’s one of those jokes that’s gotten out of hand again and just gotten kind of cruel…,I dunno, maybe that’s just me.

i just really love…..pink hair

it’s.„..

im

I just wanna go back to my dorms and sleep for like 2 days aauughhhhhggg

GOODNIGHT

IM GOING TO BED SO EARLY!!!!!

*wheeze* i finished all these pre production character model sheets *wheeze*

Im going to sleep now.

zzzz

fricken kill me this girl is so cute and this dance is so great and im going to bed, I’ve had it with cute girls ruining my life. zzzz

my wrist is starting to hurt I guess its time to call it quits

I messed up on both my gloves and have to resew them tomorrow im SO SMART AAAAAA

ghghgux

zzzzz

*passes out*

gnighto

oyasumi

ok i guess I’ll sleep I actually wanna get shit done tomorrow

gonna sleep for like 5 days

gnighto

tomorrow

  • grocery shopping
  • last minute cosplay shopping
  • other stuff with my mom and sister
  • dance practice
  • find some freakin place to spraypaint my shoes

zzz goodnight

ZZZzzz

gaaah thanks for everyone who reblogged my comm. post already wwoeiWIE ZOWERS 

i gotta get rid of this cold by tomorrow so I’m off to bed

zzz